Wyzwania sektora handlu w obliczu zmieniających się uwarunkowań rynkowych (PDF)
Identyfikacja potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych w sektorze handlu (PDF)
Identyfikacja potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych w sektorze handlu - Diagnoza (PDF)
Rośnie zapotrzebowanie na profesjonalistów potrafiących skutecznie zarządzać firmą w warunkach niepewności i zagrożenia (PDF)
Dzisiejsi "łowcy okazji" sprawiają, że zakupy z drugiej ręki stają się zjawiskiem powszechnym (PDF)
Praca hybrydowa to nowa norma (PDF)
Dzięki rozwojowi branży e-commerce zmieniać się będzie struktura zapotrzebowania na pracowników handlu (PDF)
Proces zazębiania się popytu i podaży kompetencji wykreowanych przez sytuacje kryzysową (PDF)
Kolejna granica M-commerce pokonana - konsumenci przenoszą swoje niewydane pieniądze z usług na zakupy towarów detalicznych (PDF)
Oczekiwania pracodawców sektora handlu wobec kompetencji pracowników po znoszeniu ograniczeń związanych z pandemią COVID-19 (PDF)
Opracowanie i aktualizacja rekomendacji dotyczących zapotrzebowania na kompetencje w sektorze handlu (PDF)
Ocena sektora handlu w okresie nasilenia się kolejnej fali pandemii COVID-19 w pierwszym kwartale 2021 roku (PDF)
Zjawiska i trendy w handlu i ich wpływ na oczekiwane przez pracodawców sektora handlu kompetencje pracowników (PDF)
Ocena ilościowej oferty edukacyjnej instytucji występujących w sektorze handlu (PDF)
Trendy i technologie, które kształtować będą handel w 2021 roku - znaczenie sprawnej komunikacja i podejmowanie inicjatywy w zakresie nawiązania kontaktu. (PDF)
Analiza definiująca czynniki, które w perspektywie najbliższego roku mieć będą wpływ na dokonujące się zmiany w handlu oraz nowe oczekiwania pracodawców sektora handlu wobec pracowników (PDF)
Sektor handlu powodowany przez faktyczny pełzający lockdown, zatrudniania i poszukuje pracowników z kwalifikacjami niezbędnymi do nowego kanału dystrybucji, jakim jest e-handel (PDF)
Zmiany w handlu w Polsce a zapotrzebowanie na kompetencje pracowników handlu (za okres: listopad 2020) (PDF)
Opracowanie i aktualizacja rekomendacji dotyczących zapotrzebowania na kompetencje w sektorze handlu (za okres: listopad 2020) (PDF)
Istotną kwestią w obliczu pandemii i zmian zachodzących na rynku pracy jest kształcenie zawodowe, które w Polsce ma długą tradycję. (za okres: wrzesień 2020) (PDF)
Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem – implikacje dla kompetencji pracowników sektora handlu (za okres: wrzesień 2020) (PDF)
Sytuacja na rynku pracy w Polsce, jak też większości pozostałych krajów UE, wydaje się stabilna. Znajduje to swoje odzwierciedlenie w wynikach, przytaczanych przez PARP, badań statystycznych udostępnianych przez Eurostat (za okres: lipiec-wrzesień 2020) (PDF)
Opis sektora oraz określenie potrzeb badawczych z punktu widzenia zapotrzebowania na kompetencje-kwalifikacje - badanie eksploracyjne, analizy (desk research) (za okres: sierpień 2020) (PDF)
Zastosowanie nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych w obsłudze klienta a kompetencje pracowników handlu (za okres: lipiec 2020) (PDF)
Kolejna kwalifikacja rynkowa włączona Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (za okres: czerwiec 2020) (PDF)
Rozwój e-handlu a kompetencje pracowników handlu (za okres: czerwiec 2020) (PDF)
Opracowanie i aktualizacja rekomendacji dotyczących zapotrzebowania na kompetencje w sektorze handlu (za okres: maj 2020) (PDF)
Zmiany zachowań zakupowych konsumentów a zapotrzebowanie na kompetencje pracowników handlu (za okres: kwiecień 2020) (PDF)
Sytuacja sektora handlu oraz jego bieżących potrzeb w zakresie kompetencji i kwalifikacji w okresie pandemii COVID-19 (za okres: marzec-kwiecień 2020) (PDF)
Zmiany na rynkach artykułów nieżywnościowych a kompetencje pracowników handlu (za okres: marzec 2020) (PDF)
Zmiany na rynkach branżowych a kompetencje pracowników handlu (za okres: luty 2020) (PDF)
Opis sektora oraz określenie potrzeb badawczych z punktu widzenia zapotrzebowania na kompetencje/kwalifikacje - badanie eksploracyjne, analizy (desk research) (za okres: styczeń-luty 2020) (PDF)
KONTAKT
ul. Trębacka 4, 00-74 Warszawat: +48 22 6309611 f: +48 22 6309725
.
© 2019-2022 Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji Sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.